Vacanze estive in houseboat

Ons Covid Veiligheidshandvest

Nieuwe reinigingsprotocollen, sociale afstandsmaatregelen en meer... om de verspreiding van het virus te helpen voorkomen.

Naast het feit dat u een leuke en plezierige vaarvakantie hebt, is uw veiligheid voor ons van het grootste belang. Daarom hebben we veel van onze procedures zorgvuldig herzien en aangepast om de verspreiding van het coronavirus op onze bases zoveel mogelijk te voorkomen. Dus, ontspan en kijk uit naar de vakantie die u verdient.

Our bases

ONZE BASES

  • Oppervlakken en veel gebruikte touchpoints in de receptie worden door de dag regelmatig gereinigd en gedesinfecteerd.
  • Het aantal toegestane gasten bij de receptie is beperkt tot één per boeking.
  • Vloermarkeringen zullen klanten helpen om de richtlijnen van 2m sociale afstand in acht te nemen.
  • Er is nieuwe bewegwijzering om de sociale afstand en het regelmatig wassen van handen aan te moedigen.
  • Alleen kaartbetalingen geaccepteerd en kaarttransactiemachines worden gedesinfecteerd nadat elke gast het heeft gebruikt.
  • In onze ontvangstruimtes zal een handreiniger beschikbaar zijn.
  • Vloermatten worden gedesinfecteerd om schoenen te ontsmetten en infectie in de ontvangstruimten te voorkomen.
  • De ontvangstruimten worden aan het einde van elke werkdag gedesinfecteerd.
  • Perspexschermen beschermen onze klanten en collega’s bij onze receptiebalies.
  • Toiletten en douches op de bases worden gesloten - de klanten dient gebruik te maken van hun faciliteiten aan boord.

Our boats

ONZE BOTEN

  • Schoonmakers met persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM's), zullen elke boot grondig reinigen, waarbij ze veel aandacht zullen besteden aan veel gebruikte oppervlakten, zoals de stuur- en navigatiesystemen, deuren en deurkrukken, badkamers en douches, maar ook aan buitenstoelen, -tafels en bedieningselementen. Ze zullen vervolgens alle binnenoppervlakken desinfecteren, inclusief vloeren, gordijnen, kussens, bekleding en matrassen met een desinfecterende spray geleverd door IPC, experts op het gebied van biotechnologie die alle soorten bacteriën en virussen - inclusief het coronavirus - doodt.
  • Alle documenten aan boord (bijv. navigatiekaarten, handleidingen, enz.) worden tussen klanten schoongemaakt met ontsmettingsdoekjes.
  • Beddengoed en handdoeken worden op hoge temperatuur gewassen en in uw boot achtergelaten. We laten de bedden onopgemaakt om verder contact met ons team te voorkomen.
  • Als een klant tijdens de vakantie symptomen van het coronovirus meldt, wordt de boot diepgaand gereinigd en achtergelaten, minstens 72 uur voor het volgende gebruik, in overeenstemming met de richtlijnen van de overheid en de industrie.

Our base team

ONZE BASIS-TEAM

  • Het basispersoneel zal zich niet voor werk aanmelden als zij symptomen van het coronavirus vertonen.
  • Ons basisteam zal sociale afstandspraktijken beoefenen.
  • Ons basisteam draagt handschoenen en een gezichtsmasker wanneer dat nodig is (d.w.z. als de plaatselijke overheid advies geeft of wanneer sociale maatregelen op afstand moeilijk te observeren zijn - zoals tijdens de briefings voor het vertrek).
  • Ons basispersoneel zal de gasten met een glimlach ontvangen - maar zal geen handdruk geven - we hopen dat u dit begrijpt.
  • Het basispersoneel zal regelmatig hun handen wassen.

Our processes

ONZE PROCEDURES

  • Om de tijd die onze gasten in de receptie en in de openbare ruimtes doorbrengen te beperken, vragen we klanten om zoveel mogelijk inchecken voor hun aankomst uit te voeren. Dit omvat enkele 'must do' acties en de mogelijkheid om deel te nemen aan een virtuele Omgeving en Navigatie Briefing. Gasten zullen ook 48-72 uur voor vertrek worden gebeld door het personeel van de basis om hun aankomsttijd te bevestigen en andere check-in formaliteiten af te handelen. Zie de 'Klaar maken' pagina voor meer details.
  • De aankomsttijd van elke boeking worden zoveel mogelijk gespreid om het aantal gasten ter plaatse te beperken. Zie 'Uw aankomst' pagina voor meer details.
  • Ons inchecken en onze briefings voor het vertrek zijn herzien om de tijd die ons team in de nabijheid van onze klanten doorbrengt te beperken. Zie 'Uw aankomst' pagina voor meer details.

OOK...

  • Gasten mogen niet naar onze bases reizen als ze coronavirussymptomen vertonen, anders lopen ze het risico niet aan boord van hun boot te worden toegelaten. Voor meer informatie hierover en voor details over onze flexibele omboekingsvoorwaarden die in deze omstandigheden van toepassing zijn, kunt u terecht bij onze Coronavirus FAQ's.
  • Als gasten tijdens hun cruise medische hulp of advies nodig hebben, moeten ze ons basisteam bellen die hen kan bijstaan. Zij kunnen vaststellen waar de gasten zich bevinden en zullen de dichtstbijzijnde en meest geschikte bron van gezondheidszorg kennen, zoals plaatselijke ziekenhuizen, inloopklinieken of medische hulplijnen. Op al onze boten staan de contactnummers van de basis en de hulpdiensten.