Varen met vertrouwen

In deze onzekere tijden wil je weten dat je veilig bent, dat je geld veilig is en dat, als Covid-19 je vakantieplannen zou verstoren, je de flexibiliteit hebt om ze aan te passen of een volledige terugbetaling te ontvangen. Onze nieuwe, driepunts Beleid met vertrouwen varen ('Go Boating with Confidence Policy' biedt al deze geruststellingen. 

 

Dus, waarom niet nu uw ideale vakantie veilig stellen, terwijl er nog steeds beschikbaarheid is, en jezelf iets moois geven om naar uit te kijken. Ontspan dan in de wetenschap dat we je gedekt hebben. Vaart u mee?

 

 

Terugbetalingsgarantie

 

Terugbetalingsgarantie

Enkele geldig op cruises in 2021 et voor iedere reservatie die werd gedaan voor 1 December 2020.

U kunt uw boeking gratis wijzigen of een volledige contante terugbetaling ontvangen, tot aan de dag van uw vertrek, als u uw reis moet annuleren om een van de hieronder beschreven redenen die verband houden met Covid-19.

Covid Veiligheidshandvest

 

Covid Veiligheidshandvest

Wij nemen de veiligheid van onze klanten en collega's zeer serieus en hebben de procedures op onze bases zorgvuldig herzien en aangepast om onze reinigingsprotocollen te verbeteren en ervoor te zorgen dat we kunnen werken in overeenstemming met sociale afstandelijkheid en veiligheidsrichtlijnen.

Vertel me meer

Financieel vertrouwen

 

Financieel vertrouwen

Niet alleen hebben we meer dan 50 jaar ervaring met het charteren van boten met meer boten en bases dan welk ander bedrijf dan ook, we maken ook deel uit van Travelopia, 's werelds grootste collectie van gespecialiseerde reismerken. Dit maakt ons veruit een van de financieel meest stabiele bootcharterbedrijven ter wereld.

Onze contante terugbetalingsgarantie is van toepassing als uw boeking om een van de volgende Covid-19 gerelateerde redenen van kracht is:

  • We hebben bevestigd dat we niet in staat zijn om uw vakantie uit te voeren, omdat de beperkingen van de lokale overheid ons daarvan weerhouden.
  • Een grenssluiting voorkomt dat u uw eigen land verlaat of uw land van bestemming bereikt.
  • Uw nationale regering, of de regering van het land van bestemming heeft covid-19-gerelateerde beperkingen op het gebied van verkeer en reizen opgelegd, die van toepassing zijn op u of op leden van uw groep, die u beletten om te reizen.
  • De regering van het land van bestemming instrueert u om u niet te mengen met leden van de partij waarmee u van plan bent mee te reizen.Een lid van uw groep vertoont symptomen van het coronavirus in de maand voor uw vertrek (zie onderstaande vraag 'Wat moet ik doen als ik, of een lid van mijn groep, zich niet goed voelt VOOR mijn vakantie?’)
  • U wordt door de autoriteiten geïnstrueerd om na uw terugkeer naar uw eigen land in zelfquarantaine te gaan.

Let op: Om een van de bovenstaande beperkingen te kunnen toepassen, moet worden bevestigd dat deze nog steeds van kracht zijn op uw vertrekdatum. Als er beperkingen gelden zonder definitieve einddatum, om een terugbetaling te eisen of om een gratis wijziging in uw boeking aan te brengen, moet uw vertrekdatum minder dan 4 weken weg zijn, anders zijn onze standaard wijzigingskosten en -voorwaarden van toepassing.

Veelgestelde vragen Coronavirus

We nemen de veiligheid van onze klanten en collega's zeer serieus en we hebben de procedures op onze bases zorgvuldig herzien en aangepast om ervoor te zorgen dat we kunnen werken in overeenstemming met strikte sociale afstands- en veiligheidsrichtlijnen. We hebben ook onze reinigingsprotocollen verbeterd om ervoor te zorgen dat onze bases regelmatiger worden schoongemaakt en dat onze boten tussen elk gebruik doorgrondig worden gedesinfecteerd.

We noemen dit onze Covid Veiligheidshandvest. Voor meer details over alles wat we doen op het gebied van veiligheid en om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen, kunt u terecht op onze Covid Veiligheidshandvest-pagina.

We zijn blij dat we eindelijk 'JA' kunnen zeggen op deze vraag. Onze bases zijn nu open en we zijn zo blij dat we onze klanten de kans kunnen geven om te genieten van wat broodnodige tijd weg - om de natuur weereens te verkennen en wat quality time door te brengen met vrienden en familie, die ze misschien al een tijdje niet meer gezien hebben. En een vaarvakantie zorgt voor de perfecte post-lockdown ontsnapping.

Lees ons blog om te zien waarom

Al onze vaargebieden zijn nu echter open, dus we voorzien niet dat we in de toekomst vertrekken zullen moeten uitstellen. Als er iets verandert in dit opzicht, zullen boekingen die direct worden beïnvloed door sluitingen van bases worden onderworpen aan onze Waren met Vertrouwen-beleid (zoals hierboven beschreven) en we zullen direct contact opnemen met deze klanten.

Als u een boeking hebt, moet u nog steeds de plaatselijke beperkingen controleren voordat u op reis gaat. Beperkingen in sommige van onze bestemmingen kunnen van invloed zijn op uw vermogen om door te gaan met uw vakantie.

Klik hier voor meer informatie over de coronavirusbeperkingen die nog steeds van kracht zijn in elk van onze regio's.

Beperkingen op verkeer en reizen, evenals andere maatregelen in de plaats controle van de verspreiding van Coronavirus, worden voortdurend herzien en bijgewerkt in elk van onze bestemmingen.

Wij adviseren u om direct te verifiëren met de dienst reisadvies in uw land over hoe Coronavirus  van invloed is op uw geboekte bestemming

België: https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland

Nederland: https://www.rijksoverheid.nl/ministeries/ministerie-van-buitenlandse-zaken

U kunt hier ook zien hoe uw reis- en vakantieplannen direct worden beïnvloed.

De veiligheid van onze collega's en klanten staat voorop en we doen er alles aan om de verspreiding van het coronavirus op onze bases te voorkomen. We moeten onze klanten vragen om ons te helpen bij onze pogingen. Als dus een lid van uw groep symptomen van het coronavirus begint te vertonen, binnen de 7 dagen voor uw vertrek, dienen ze niet naar onze basis te reizen. Raadpleeg uw lokale overheid of gezondheidsdienst voor de laatste symptomen van het coronavirus. Ook als een lid van uw groep binnen 14 dagen voor vertrek in contact komt met iemand die symptomen vertoont, inclusief iemand die wordt gealarmeerd door een mobiele opsporingsapplicatie, mogen ze niet naar onze basis reizen.

Als dit betekent dat u uw vakantie moet wijzigen of annuleren in overeenstemming met het bovenstaande beleid, kunt u dit doen tot aan de dag van vertrek, maar wij kunnen u vragen om bewijs te leveren om uw claim te onderbouwen. Bel ons alstublieft zodra u het weet.

In het geval dat u of een lid van uw groep tijdens uw reis coronavirussymptomen begint te vertonen, isoleer dan alle bemanningsleden aan boord van uw boot en neem contact op met ons basisteam dat de meest geschikte en dichtstbijzijnde bron van medisch advies kan adviseren. Raadpleeg uw lokale overheid of gezondheidsdienst voor de laatste symptomen van het coronavirus. U dient regelingen te treffen om zo snel mogelijk naar huis terug te keren. Het basisteam zal met u bespreken of en waar u met uw boot naartoe moet varen. Het basisteam zal een postcheck-out met u regelen om elk contact met andere klanten en onze collega's op onze basis te voorkomen.

Vanaf het moment dat u uw boot verlaat, berekenen wij de kosten van het ongebruikte deel van de vakantie in volledige 24-uurs stappen en geven dit terug als een contante terugbetaling.

Le Boat is de toonaangevende leverancier van vaarvakanties in Europa en Canada, en we zijn al meer dan 50 jaar succesvol actief. We maken tevens deel uit van Travelopia, 's werelds grootste groep van gespecialiseerde reismerken.

Bovendien genieten we de onvoorwaardelijke steun van onze eigenaar KKR, een van 's werelds grootste aandelenbedrijven. We bevinden ons in een zeer sterke positie en u kan ons vertrouwen!

Ja - ons 'Varen met vertrouwen' beleid is van toepassing op alle nieuwe boekingen, evenals op bestaande boekingen, zodat u met het volste vertrouwen kunt doorgaan met boeken.

Bestaande boekingen

Het is uw verantwoordelijkheid om alle relevante richtlijnen en maatregelen, die van kracht zijn om u, onze andere klanten en ons team veilig te houden, te controleren en erbij aan te passen. Deze richtlijnen kunnen onder andere reisbeperkingen van de overheid zijn die verhinderen dat u en uw groep op uw oorspronkelijke cruise kunnen gaan zoals gepland.

 

Als u internationaal reist, zorg er dan voor dat u het laatste reisadvies van de overheid blijft controleren om te bevestigen dat er geen specifieke reisbeperkingen of zelfisolatie-eisen zijn die op de datum van uw vertrek van kracht zijn.

 

Ongeacht waar u vandaan komt, moet u ook de laatste lokale adviezen en richtlijnen voor het land waarin u vaart blijven controleren. Er kunnen eisen zijn waar u zich op moet voorbereiden of beperkingen die u en uw groep ervan weerhouden om samen te gaan varen. Le Boat heeft ook speciale maatregelen en procedures geïmplementeerd in overeenstemming met de richtlijnen van de overheid en het is uw verantwoordelijkheid om uzelf vertrouwd te maken met de maatregelen die wij in ons Covid Veiligheidshandvest hebben beschreven en ervoor te zorgen dat u zich voorbereidt en dienovereenkomstig handelt.

 

Als u wordt beïnvloed door enige Covid-19-gerelateerde beperkingen en u bent niet in staat om op uw cruise te gaan zoals geboekt, maak u dan geen zorgen, want onze Ga varen met vertrouwenbeleid zal van toepassing zijn. Neem contact met ons op zodat we alternatieve opties met u kunnen bespreken.

Als u niet langer kunt doorgaan met uw vakantie voor een van de hierboven genoemde coronavirus-gerelateerde redenen, bel ons dan tijdens de openingstijden van het kantoor op 0032 22 300 208 (ma t/m vr: 9:30 -12:00 / 13:00 - 17:00 / Gesloten: Weekends). De belvolumes kunnen hoger zijn dan normaal en wij danken u voor uw geduld. Als u via uw reisagent hebt geboekt, bel hen dan direct.

U kunt nu uw tegoed gebruiken bij elke nieuwe boothuurboeking, we raden u ook aan om zo snel mogelijk opnieuw te boeken om teleurstelling te voorkomen als onze boten volgeboekt zijn.

Hier zijn de stappen om uw tegoed in te wisselen.

Ons nieuwe flexibele wijzigingsbeleid is alleen van toepassing als uw boeking wordt beïnvloed door een van de hierboven genoemde coronavirus-gerelateerde redenen. Als geen van deze redenen van toepassing is, dan kunt u uw vertrekdatum nog wijzigen naar later in 2020 of in 2021, maar onze standaard wijzigingskosten en -voorwaarden zijn daar van toepassing.

Helaas niet. Als u uw boeking wilt behouden moet u uw saldo betalen in overeenstemming met onze gebruikelijke voorwaarden.

Omdat we op dit moment een groot aantal telefoontjes ontvangen van klanten met een vertrekdatum in de nabije toekomst, vragen wij u om uw begrip en geduld.

Als uw vertrekdatum binnen de komende 4 weken is gepland, voor andere vragen, of voor vragen over de richtlijn 'Varen met vertrouwen' neem contact op. Als uw vertrekdatum niet binnen de komende 4 weken gepland is en voor minder dringende vragen, overweeg dan om enkele dagen later te bellen.

 

    

       

Een bericht van onze Managing Director, Cheryl Brown

"Ik ben blij dat al onze vaargebieden nu open zijn en dat we weer gasten kunnen verwelkomen op onze bases. Dit is geweldig nieuws na zo'n moeilijke en uitdagende start van 2020, die een ongekende verstoring in de hele reisindustrie heeft veroorzaakt.

 

We hebben het geluk dat we een groot scala aan binnenlandse en drive-to-bestemmingen hebben, waardoor we zo snel weer er bovenop konden komen en geweldige vaarervaringen kunnen bieden. De vraag naar vakanties voor dit jaar, maar ook voor volgend jaar, is fenomenaal, en we hebben de komende twee maanden in sommige van onze regio's bijna de volledige capaciteit bereikt.

 

Maar dit is niet echt een verrassing. Onze vakanties zijn de perfecte uitvalsbasis voor onze klanten, zodat ze drukke havens en grote steden kunnen vermijden. Onze waterwegen kronkelen door een prachtig landschap en liggen verscholen in dorpen waar de vrijheid en ruimte is om een veilige afstand tot anderen te bewaren, terwijl we weer in contact komen met vrienden en geliefden van wie we al zo lang gescheiden zijn.

 

Zoals altijd staat veiligheid voorop en we hebben onze activiteiten herzien en aangepast om ervoor te zorgen dat we in deze nieuwe 'post-Covid'-wereld veilig een geweldige vakantie kunnen bezorgen. Er zijn nieuwe sociale maatregelen genomen om afstand te nemen. Een volledig vernieuwd proces voor het vertrek zal de tijd die we in onze ontvangstruimten doorbrengen verminderen en onze nieuwe schoonmaakprotocollen zullen ervoor zorgen dat de bases en boten grondig worden gereinigd en gedesinfecteerd voor de veiligheid van zowel onze gasten als onze collega's. Dit betekent dat onze gasten met een gerust hart kunnen ontspannen en kunnen genieten van hun welverdiende vakantie. 

 

Ik wil mijn geweldige Le Boat-team over de hele wereld bedanken voor hun geduld en toewijding in zulke moeilijke tijden. We hebben de storm doorstaan, en terwijl we allemaal waakzaam moeten blijven in de komende weken, kijk ik uit naar rustiger en zonniger wateren.

 

We zijn terug op het water - Wie is er aan boord?"