GAAT VAREN MET VERTROUWEN

U wilt weten dat u veilig bent, dat uw geld veilig is en dat, als Covid-19 uw vakantieplannen zou verstoren, u de flexibiliteit hebt om ze te wijzigen of om een volledige terugbetaling te krijgen. Wij bieden u al deze geruststellingen en zonder extra kosten voor u. Dus, waarom niet nu uw ideale vakantie veilig stellen, terwijl er nog steeds beschikbaarheid is, en jezelf iets moois geven om naar uit te kijken. Ontspan dan in de wetenschap dat we je gedekt hebben. Vaart u mee?

 

Terugbetalingsgarantie

 

Terugbetalingsgarantie*

Voor ALLE nieuwe en bestaande boekingen (en herboekingen) gemaakt voor 31/10/2022.

U kunt een creditnota accepteren of een volledige contante terugbetaling ontvangen, tot aan de dag van uw vertrek, als u uw reis moet annuleren voordat u vertrekt, vanwege een van de hieronder beschreven redenen die verband houden met Covid-19.

Totale flexibiliteit

 

Totale flexibiliteit*

Voor ALLE nieuwe en bestaande boekingen (en herboekingen) gemaakt voor 31/10/2022.

Indien u een wijziging wilt aanbrengen in uw boeking, tot 14 dagen vóór uw vertrek, brengen wij geen wijzigingskosten in rekening. U kunt ook binnen 14 dagen vóór vertrek kosteloos wijzigen, alleen indien een van de onderstaande Covid-19-gerelateerde redenen van toepassing is. Voor zelfs nog meer flexibiliteit kunt u uw boeking desgewenst aan een ander overdragen. Zie hieronder de voorwaarden die van toepassing zijn.

Terugbetalingsgarantie: In overeenstemming met onze boekingsvoorwaarden zullen wij, indien uw saldo niet op tijd is betaald, uw boeking annuleren en uw aanbetaling en andere relevante kosten behouden. U komt dan niet in aanmerking voor een latere terugbetaling onder onze garantie voor contante terugbetaling. De datum waarop u het saldo moet betalen, staat duidelijk vermeld op uw boekingsbevestiging.

Totale flexibiliteit: We zullen afstand doen van onze wijzigingskosten voor wijzigingen in uw vertrekdatum, duur, basis, regio en boottype, onder voorbehoud van beschikbaarheid. Als de nieuwe vakantiekosten hoger zijn, moet u het verschil betalen. Als de nieuwe vakantiekosten lager zijn,  en uw wijziging tot 14 dagen voor vertrek wordt doorgevoerd, geven wij u een tegoedbon die u kunt inwisselen tegen vooraf geboekte extra's of een toekomstige boeking. Als de nieuwe vakantiekosten lager zijn,  en de wijziging binnen 14 dagen voor vertrek wordt aangebracht om een reden die verband houdt met de Covid, zal een contante terugbetaling van het verschil worden toegestaan. Let op dat per boeking slechts één gratis wijziging is toegestaan. Als geen van de covid redenen van toepassing zijn, zijn wijzigingen binnen 14 dagen voor vertrek niet toegestaan volgens onze boekingsvoorwaarden. U kunt uw boeking ook overdragen aan een andere persoon, hoewel schriftelijke toestemming van de oorspronkelijke hoofdboeker vereist is.

Toepasselijke Covid-19-gerelateerde redenen:

Om één van de onderstaande redenen van toepassing te laten zijn, moet  bevestigd zijn dat ze nog steeds van kracht zullen zijn op de datum van uw vertrek. Indien er beperkingen van kracht zijn zonder definitieve einddatum, mag u niet annuleren tot 8 weken voor uw vertrek, op welk moment ze nog steeds van kracht moeten zijn om in aanmerking te komen voor een cash refund.

  • We hebben bevestigd dat we niet in staat zijn om uw vakantie uit te voeren, omdat de beperkingen van de lokale overheid ons daarvan weerhouden.
  • Uw nationale regering, of de regering van het land van bestemming heeft covid-19-gerelateerde beperkingen op het gebied van verkeer en reizen opgelegd, die van toepassing zijn op u of op leden van uw groep, die u beletten om te reizen.
  • De regering van het land van uw bestemming, draagt u op zich niet te mengen met de gezinnen met wie u van plan was te reizen.
  • U, of een lid van uw gezelschap wordt verplicht om zichzelf te isoleren volgens de richtlijnen van de overheid.
  • U wordt door de autoriteiten geïnstrueerd dat u bij aankomst op uw bestemming of na uw terugkeer in uw eigen land zelfquarantaine moet houden. Als u een negatieve Covid-19 test heeft, ongeacht of u een negatieve Covid-19 test heeft. Als u vrijgesteld bent van quarantaine door een Covid-19 test af te leggen - dan moet u een test afleggen en is quarantaine geen 'reden' die onder deze polis van toepassing is. 

Covid Veiligheidshandvest

 

Covid Veiligheidshandvest

Wij nemen de veiligheid van onze klanten en collega's zeer ernstig en hebben op onze basissen procedures ingevoerd om onze reinigingsvoorschriften te verbeteren en ervoor te zorgen dat wij kunnen werken in overeenstemming met de veiligheidsrichtlijnen omtrent covid.

Vertel me meer

Financieel vertrouwen

 

Financieel vertrouwen

Niet alleen hebben we meer dan 50 jaar ervaring met het charteren van boten met meer boten en bases dan welk ander bedrijf dan ook, we maken ook deel uit van Travelopia, 's werelds grootste collectie van gespecialiseerde reismerken. Dit maakt ons veruit een van de financieel meest stabiele bootcharterbedrijven ter wereld.

-

AL GEBOEKT?

Onze Terugbetalingsgarantie en Totale flexibiliteit beleid zijn van toepassing op alle nieuwe boekingen, evenals op bestaande boekingen, zodat u met het volste vertrouwen kunt doorgaan met boeken.

Als u op dit moment in het bezit bent van een niet-ingewisseld restitutietegoed, moet u dit gebruiken om een nieuwe vakantie te boeken om ons Terugbetalingsgarantie beleid van toepassing te laten zijn.

Onze Cash Restitutie Garantie geldt alleen als u niet kunt reizen vanwege een van de Covid-19 gerelateerde redenen die we hierboven hebben genoemd. Als een overheidsbeperking u momenteel verhindert te reizen, maar uw boeking is pas over meer dan 8 weken, dan kunt u (nog) niet annuleren en een volledige terugbetaling eisen - U hebt echter, indien u dat wenst, recht om één gratis wijziging aan uw boeking door te voeren volgens ons 'totale flexibiliteitsbeleid'.

Als uw boeking binnen 8 weken is, dan kunt u annuleren en een volledige terugbetaling eisen als er een huidige overheidsbeperking is die u verhindert te reizen, tenzij de beperking gepland is om te eindigen vóór uw vertrekdatum. 

Als uw vertrekdatum binnen 8 weken is, en wanneer u uw vakantie niet meer kunt voortzetten om één van de hierboven vermelde redenen in verband met het coronavirus, bel ons dan tijdens de openingstijden van het kantoor op 0032 22 300 208 (ma t/m vr: 9:30 -12:00 / 13:00 - 17:00 / Gesloten: Weekends). De belvolumes kunnen hoger zijn dan normaal en wij danken u voor uw geduld. Als u via uw reisagent hebt geboekt, bel hen dan direct.

Indien u uw boeking wenst te wijzigen, kunt u dit op elk moment doen, maar gelieve ons minstens twee weken op voorhand te verwittigen indien de reden voor uw wijziging niet één van de hierboven vermelde Covid-19 gerelateerde redenen is. U kunt contact met ons opnemen of ons online omboekingsformulier invullen en wij zullen de beschikbaarheid controleren en contact met u opnemen. 

Als u via een agent heeft geboekt, moet u rechtstreeks contact opnemen met uw agent.

Met onze 'totale flexibiliteit' kunt u uw boeking wijzigen naar een andere vertrekdatum, vertrekhaven, regio of boot, ongeacht de reden. Let op dat per boeking slechts één gratis wijziging is toegestaan. We vragen u wel om ons minstens twee weken op voorhand te verwittigen. Als uw boeking binnen twee weken plaatsvindt kunt u alleen gebruik maken van de totale flexibiliteit als uw boeking wordt beïnvloed door een van de coronavirus-gerelateerde redenen die hierboven zijn genoemd om kosteloos te wijzigen, anders zijn onze standaard wijzigingskosten, voorwaarden en condities van toepassing.

Hoewel u uw eigen dekking moet controleren, zijn bijna alle verzekeraars gestopt met het verzekeren van claims in verband met het coronavirus in het algemeen (d.w.z. annulering, repatriëring, enz.). Daarom hebben wij onze "Terugbetalingsgarantie" en onze "Totale Flexibiliteit"-beleid geïntroduceerd om u te beschermen. Sommige verzekeraars bieden nog dekking voor medische spoedbehandelingen in het buitenland in verband met het coronavirus. Het kan de moeite lonen om rond te kijken als u deze extra gemoedsrust wilt.

 

Een reisverzekering is een belangrijk onderdeel van elke vakantie en wij raden u ten sterkste aan een adequate dekking af te sluiten, bij voorkeur vanaf het moment van de boeking om er zeker van te zijn dat annulering is gedekt. Zowel voor reizen in het buitenland als voor binnenlandse reizen moet dekking worden verkregen.

Omdat uw geboekte vakantie door kan gaan, heeft u geen recht op restitutie in contanten onder ons Terugbetalingsgarantie beleid. Wij begrijpen echter dat de sluiting van dergelijke vrijetijdsgelegenheden voor veel klanten van invloed zal zijn op het plezier van onze vakanties. In dit geval kan u profiteren van ons totale flexibiliteitsbeleid, dat u toestaat om één wijziging aan te brengen aan uw geboekte regio of vertrekdatum, zonder wijzigingskosten.

Helaas niet. Als u uw boeking wilt behouden moet u uw saldo betalen in overeenstemming met onze gebruikelijke voorwaarden.

Hetzelfde geldt voor eventuele tussentijdse betalingstermijnen die op uw reserveringsbevestiging staan vermeld.  Als uw saldo (of tussentijdse betaling) niet op tijd wordt betaald, zullen wij uw reservering annuleren en uw aanbetaling en eventuele andere relevante kosten inhouden. U komt dan niet in aanmerking voor een latere terugbetaling onder onze Cash Restitutie Garantie. De datum waarop u het restbedrag moet betalen, staat duidelijk vermeld op uw reserveringsbevestiging

De veiligheid van onze collega's en klanten staat voorop en we doen er alles aan om de verspreiding van het coronavirus op onze bases te voorkomen. We moeten onze klanten vragen om ons te helpen bij onze pogingen. Als dus een lid van uw groep symptomen van het coronavirus begint te vertonen, binnen de 7 dagen voor uw vertrek, dienen ze niet naar onze basis te reizen. Raadpleeg uw lokale overheid of gezondheidsdienst voor de laatste symptomen van het coronavirus. Ook als een lid van uw groep binnen 14 dagen voor vertrek in contact komt met iemand die symptomen vertoont, inclusief iemand die wordt gealarmeerd door een mobiele opsporingsapplicatie, mogen ze niet naar onze basis reizen.

Als het advies vereist dat u zichzelf isoleert en betekent dat u uw vakantie moet wijzigen of annuleren in overeenstemming met het bovenstaande beleid, kunt u dit doen tot de dag van vertrek. Wij kunnen echter eisen dat u bewijs overlegt om uw claim te ondersteunen. Bel ons zodra u dit weet. (Als u via een agent heeft geboekt, neem dan rechtstreeks contact met hen op).

Indien u of een lid van uw groep tijdens uw reis coronavirussymptomen begint te vertonen (raadpleeg de lokale overheid of de gezondheidsdienst voor de meest recente coronavirussymptomen), isoleer dan alle bemanningsleden aan boord van uw boot en neem contact op met ons basisteam dat u kan adviseren over de meest geschikte en dichtstbijzijnde bron voor medisch advies en/of tests. Het kan zijn dat u afspraken moet maken om zo snel mogelijk naar huis terug te keren. Het basisteam zal met u bespreken of, en waar, u met uw boot naar toe moet varen. Het basisteam zal met u een uitcheck regelen om elk contact met andere klanten en onze collega's op onze basis te voorkomen. 

-

OP ZOEK NAAR MEER? KLIK HIERONDER...

Reisbeperkingen >

Kan u de grens oversteken? Mag u van en naar onze basissen reizen? 

 

Regels en beperkingen op vakantie >

Moet u gevaccineerd zijn? Hoe zullen de plaatselijke beperkingen uw vakantie-ervaring beïnvloeden?

 

Ons Covid Veiligheidshandvest >

Ontdek wat we doen om het risico op infectie te verkleinen terwijl u op vakantie bent.

 

Covid-19 testlocaties >

Als u een test moet afleggen terwijl u op vakantie bent, vindt u hier waar de plaatselijke testcentra zijn.

KAN IK REIZEN?

CovidReizen NAAR het land van bestemming

Het is uw verantwoordelijkheid om alle relevante richtlijnen en maatregelen die van kracht zijn om u, onze andere klanten en ons team veilig te houden, te controleren en na te leven. Het kan gaan om reisbeperkingen van de overheid waardoor u en uw reisgezelschap niet naar het land van bestemming kunnen reizen of om vaccinatievoorschriften waaraan moet worden voldaan als voorwaarde voor binnenkomst. 

Nuttige links over al deze beperkingen vindt u hieronder, voor elk van onze bestemmingen.

Verdere informatie en advies voor Nederlandse en Belgische burgers is te vinden op de websites van de regering.

België

Reizen NAAR België

De autoriteiten in België stellen de toegangsregels vast en zien toe op de naleving ervan. Kijk op de website van de overheid voor de actuele toelatingsvoorwaarden. 

CanadaReizen NAAR Canada

De autoriteiten in Canada stellen de toegangsregels vast en zien toe op de naleving ervan. Kijk op de website van de overheid voor de actuele toelatingsvoorwaarden:voor gevaccineerde reizigers en voor niet-gevaccineerde reizigers (website in het Engels).

Engeland en SchotlandReizen NAAR Engeland en Scotland

De autoriteiten in Verenigd Koninkrijk stellen de toegangsregels vast en zien toe op de naleving ervan. Kijk op de website van de overheid (website in het Engels) voor de actuele toelatingsvoorwaarden. 

 

FrankrijkReizen NAAR Frankrijk

De autoriteiten in Frankrijk stellen de toegangsregels vast en zien toe op de naleving ervan. Kijk op de website van de overheid (website in het Engels) voor de actuele toelatingsvoorwaarden. 

DuitslandReizen NAAR Duitsland

De autoriteiten in Duitsland stellen de toegangsregels vast en zien toe op de naleving ervan. Kijk op de website van de overheid (website in het Engels) voor de actuele toelatingsvoorwaarden. 

IerlandReizen NAAR Ierland

De autoriteiten in Ierland stellen de toegangsregels vast en zien toe op de naleving ervan. Kijk op de website van de overheid (website in het Engels) voor de actuele toelatingsvoorwaarden. 

ItaliëReizen NAAR Italië

De autoriteiten in Italië stellen de toegangsregels vast en zien toe op de naleving ervan. Kijk op de website van de overheid (website in het Engels) voor de actuele toelatingsvoorwaarden.

NederlandReizen NAAR Nederland

De autoriteiten in Nederland stellen de toegangsregels vast en zien toe op de naleving ervan. Kijk op de website van de overheid voor de actuele toelatingsvoorwaarden. 

Terugreis naar uw thuisland NA uw vakantie

Er kunnen ook door de regering van uw land van herkomst opgelegde maatregelen zijn, zoals quarantainevoorschriften, die van toepassing zijn wanneer u vanuit uw land van bestemming naar huis terugkeert. U moet alles controleren en opvolgen. Als u van plan bent te reizen, MOET u de website van uw regering bezoeken om de informatie te bevestigen en voor meer details.  

Beperkingen TIJDENS verblijf in uw land van bestemming

Ongeacht waar u vandaan reist, moet u OOK de meest recente plaatselijke adviezen en richtlijnen controleren voor het land waar u naartoe reist. Er kunnen vereisten zijn waarop u zich van tevoren moet voorbereiden, zoals u laten vaccineren of mondkapjes kopen. Of misschien zijn er beperkingen die verhinderen dat u en uw gezelschap samen op cruise gaan of die beperken wat u wel en niet mag doen tijdens uw vakantie.

Als u wordt getroffen door Covid19-gerelateerde beperkingen en u niet op uw cruise kunt gaan zoals geboekt of als u bij uw terugkeer in quarantaine moet, maak u dan geen zorgen... onze 'Terugbetalingsgarantie' en ons 'Totale Flexibiliteit'-beleid zullen van toepassing zijn. Indien uw vertrekdatum minder dan 8 weken verwijderd is, gelieve ons te contacteren zodat we alternatieve opties met u kunnen bespreken. (Als u via een agent heeft geboekt, neem dan rechtstreeks contact met hen op).

Voordat u uw test uit te voeren, moet u ervoor zorgen te controleren u de test timing eisen voor het land dat u te reizen. Als u uw test te vroeg uitvoert, kan deze ongeldig zijn.

Als u reist met het vliegtuig, boot of per spoor adviseren wij u te volgen testen advies en eisen van uw luchtvaartmaatschappij, ferrymaatschappij of trein operator. Veel havens en luchthavens werken samen met laboratoria om tests aan te bieden voordat u op reis gaat. Zorg ervoor dat u van tevoren controleert of u tests moet boeken. 

Daarnaast zijn de volgende zijn een selectie van locaties die tests kunnen leveren voor reizen doeleinden. De volgende informatie is geen uitputtende lijst en kan worden gewijzigd. 

Le Boat is niet verbonden met bovengenoemde bedrijven of diensten en kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de informatie of diensten die zij leveren. 

Als u een negatief testresultaat krijgt, hangt het van het land waar u naartoe reist af hoe en wanneer u dit moet indienen om te bewijzen dat u in orde bent om te reizen. Raadpleeg het meest recente reisadvies van de overheid. Als u positief test, bent u gedekt door onze 'Terugbetalingsgarantie' en ons 'Totale Flexibiliteit'-beleid. 

Als u per vliegtuig, over zee of per spoor reist, adviseren wij u het testadvies en de vereisten van uw luchtvaartmaatschappij, veerbootmaatschappij of treinexploitant op te volgen. Veel havens en luchthavens werken samen met laboratoria om tests aan te bieden voordat u op reis gaat. Zorg ervoor dat u controleren of u verplicht bent om boek testen op voorhand. 

Voordat u uw test uitvoert, moet u de vereisten voor testtiming controleren voor het land waar u naartoe reist. Als u uw test te vroeg uitvoert, kan deze ongeldig zijn.

Le Boat heeft niet de faciliteiten om direct aan te bieden klanten Covid-19 testen, maar we hebben samengesteld een selectie van lokale laboratoria die supply testen in de buurt van onze bases.  

 

Als je pre-departure testresultaat positief is, moet je de overheid begeleiding volgen en je kan nodig zijn om behandeling te zoeken waar je bent, totdat u hersteld bent. Als de plaatselijke autoriteiten u in quarantaine plaatsen, moet u dit doen voordat u naar huis reist. Het is niet mogelijk in quarantaine te plaatsen aan boord van één van onze boten, maar onze basis of klantenservice teams zal u voorzien van advies en ondersteuning naar de accommodatie die geschikt is voor uw behoeften.

Voordat u op reis gaat, adviseren wij u ook te controleren of u een toereikende reisverzekering hebt om u te dekken als u zich buitenshuis moet isoleren. 

-

OP ZOEK NAAR MEER? KLIK HIERONDER...

Mijn boeking >

Zou u nu best boeken? Kunt u een bestaande boeking annuleren of wijzigen? Heeft u restitutietegoed te gebruiken? 

 

Regels en beperkingen op vakantie >

Moet u gevaccineerd zijn? Hoe zullen de plaatselijke beperkingen uw vakantie-ervaring beïnvloeden?

 

Ons Covid Veiligheidshandvest >

Ontdek wat we doen om het risico op infectie te verkleinen terwijl u op vakantie bent.

 

Covid-19 testlocaties >

Als u een test moet afleggen terwijl u op vakantie bent, vindt u hier waar de plaatselijke testcentra zijn.

VACCINATIESTATUS EN TESTEN

Moet ik volledig gevaccineerd zijn of een bewijs van een negatieve Covid-19-test hebben?

VOOR REIZEN NAAR EN VANUIT UW BASIS: Reisbeperkingen in verband met vaccinatiestatus en Covid-19-testen verschillen per land. Zie het tabblad "Reisbeperkingen" voor advies over waar u de meest recente informatie kunt vinden.

 

 

Horizon iconVOOR BOTEN: Wij eisen geen bewijs van vaccinatie tegen Covid-19, of een negatief testresultaat, voordat u wordt toegelaten tot onze basissen of voordat u vertrekt op een van onze boten. Wij vragen u echter vriendelijk om mee te helpen aan de veiligheid van onze andere klanten en onze collega's door, indien mogelijk, kort voor uw vakantie een test te doen. En als een lid van uw groep in de weken voor uw vertrek symptomen van het coronavirus begint te vertonen of positief test op Covid-19, moet hij/zij het meest recente overheidsadvies in uw eigen land opvolgen wat betreft het doen van een test en het zichzelf isoleren.

 

Le Boat fietspictogramOP STAP GAAN: Uw vaccinatiestatus en de verplichting om een Covid-19-test af te leggen om bepaalde openbare plaatsen (zoals winkels, restaurants en attracties) te mogen bezoeken, verschilt per land. Zie hieronder voor meer details hierover, evenals andere geldende regels en beperkingen die van invloed kunnen zijn op uw vakantie-ervaring op al onze bestemmingen.

-

HOE ZAL COVID-19 MIJN VAKANTIE-ERVARING BEÏNVLOEDEN?

Wat zijn de huidige plaatselijke Covid-19 beperkingen op mijn bestemming?

Voor informatie over eventuele beperkingen die van invloed kunnen zijn op uw reizen van of naar onze basis, verwijzen wij u naar ons tabblad "Reisbeperkingen" voor advies over waar u de meest recente informatie kunt vinden. Voor Covid-19 beperkingen die van invloed kunnen zijn op wat u wel en niet kunt doen op elk van onze bestemmingen, en welke voorzorgsmaatregelen er momenteel van kracht zijn - hebben we hieronder een handig overzicht gegeven.

BelgiëOnze regio België is open.

 

Moeten winkels, restaurants en recreatiecentra sluiten?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een bewijs van vaccinatie laten zien om winkels, restaurants en recreatiecentra binnen te mogen?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een mondkapje dragen in winkels, restaurants en recreatiecentra?

Nee - de verplichting om maskers te dragen is afgeschaft, hoewel dit op sommige plaatsen, zoals in het openbaar vervoer, nog wel verplicht is.

 

Zijn er limieten aan het aantal mensen in mijn groep?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen

CanadaWij zijn van plan onze regio Canada op 20 mei 2022 te geopenen. 

 

Moeten winkels, restaurants en recreatiecentra sluiten?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een bewijs van vaccinatie laten zien om winkels, restaurants en recreatiecentra binnen te mogen?

Geen wettelijke verplichting om een bewijs van inenting te tonen, hoewel restaurants en recreatiecentra er desgewenst nog wel om kunnen vragen. 

 

 

Moet ik een mondkapje dragen in winkels, restaurants en recreatiecentra?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

  

Zijn er limieten aan het aantal mensen in mijn groep?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

Engeland en SchotlandOnze regio's Thames en Schotland zijn open.

 

Moeten winkels, restaurants en recreatiecentra sluiten?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een bewijs van vaccinatie laten zien om winkels, restaurants en recreatiecentra binnen te mogen?

Nee - er zijn geen huidige vereisten voor deze plaatsen.

 

Moet ik een mondkapje dragen in winkels, restaurants en recreatiecentra?

In Engeland en in Schotland, is het dragen van gezichtsbedekking niet langer verplicht, maar wordt het aanbevolen in drukke, gesloten ruimten. .

 

Zijn er limieten aan het aantal mensen in mijn groep?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

Frankrijk

Onze regio Frankrijk is open.

 

 

Moeten winkels, restaurants en recreatiecentra sluiten?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een bewijs van vaccinatie laten zien om winkels, restaurants en recreatiecentra binnen te mogen?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een mondkapje dragen in winkels, restaurants en recreatiecentra?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen (behalve in gezondheidsinstellingen).

 

Zijn er limieten aan het aantal mensen in mijn groep?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

DuitslandOnze regio Duitse is open.

 

Moeten winkels, restaurants en recreatiecentra sluiten?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een bewijs van vaccinatie laten zien om winkels, restaurants en recreatiecentra binnen te mogen?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen. Als er plaatselijk sprake is van een bedreigende infectiesituatie, kunnen de deelstaten verdere beschermende maatregelen nemen. Zie: www.integrationsbeauftragte.de/ib-de/staatsministerin/corona/

 

Moet ik een mondkapje dragen in winkels, restaurants en recreatiecentra?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen. Het dragen van een mondkapje in het openbaar vervoer, ziekenhuizen en zorginstellingen blijft van kracht. Als er plaatselijk sprake is van een bedreigende infectiesituatie, kunnen de deelstaten verdere beschermende maatregelen nemen.

 

Zijn er limieten aan het aantal mensen in mijn groep?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

IerlandOnze regio Ierse is open.

 

Moeten winkels, restaurants en recreatiecentra sluiten?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een bewijs van vaccinatie laten zien om winkels, restaurants en recreatiecentra binnen te mogen?

Nee - er zijn geen huidige vereisten voor deze plaatsen.

 

Moet ik een mondkapje dragen in winkels, restaurants en recreatiecentra?

Nee - Is het dragen van gezichtsbedekking niet langer verplicht, maar wordt het aanbevolen in drukke, gesloten ruimten. 

 

Zijn er limieten aan het aantal mensen in mijn groep?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

ItaliëOnze regio Italië is open.

 

Moeten winkels, restaurants en recreatiecentra sluiten?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een bewijs van vaccinatie laten zien om winkels, restaurants en recreatiecentra binnen te mogen?

Niet voor winkels, restaurants en recreatiecentra.

 

Moet ik een mondkapje dragen in winkels, restaurants en recreatiecentra?

Vanaf 1 mei is het mondkapje  van een masker niet langer verplicht in winkels en restaurants, maar wel aanbevolen. Het mondkapje moet een chirurgisch masker (FFP2) zijn en is verplicht in het vervoer en in sommige recreatiecentra, zoals bioscopen. 

 

Zijn er limieten aan het aantal mensen in mijn groep?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

NederlandOnze regio Nederland is open.

 

 

Moeten winkels, restaurants en recreatiecentra sluiten?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

 

Moet ik een bewijs van vaccinatie laten zien om winkels, restaurants en recreatiecentra binnen te mogen?

Niet in winkels en vanaf 25 februari 2022 is een Coronavirus-"toegangspas" niet meer nodig om toegang te krijgen tot recreatiecentra. 

 

Moet ik een mondkapje dragen in winkels, restaurants en recreatiecentra?

Zijn mondkapje alleen nog verplicht in het openbaar vervoer, in vliegtuigen en op luchthavens. U kunt ook een mondkapje dragen op drukke plaatsen, om uzelf en anderen te beschermen. 

 

Zijn er limieten aan het aantal mensen in mijn groep?

Nee - er zijn momenteel geen beperkingen.

-

OP ZOEK NAAR MEER? KLIK HIERONDER...

Mijn boeking >

Zou u nu best boeken? Kunt u een bestaande boeking annuleren of wijzigen? Heeft u restitutietegoed te gebruiken? 

 

Reisbeperkingen >

Kan u de grens oversteken? Mag u van en naar onze basissen reizen? 

 

Ons Covid Veiligheidshandvest >

Ontdek wat we doen om het risico op infectie te verkleinen terwijl u op vakantie bent.

 

Covid-19 testlocaties >

Als u een test moet afleggen terwijl u op vakantie bent, vindt u hier waar de plaatselijke testcentra zijn.